Sayfalar

Tasarım Hakkında

12 Haziran 2013 Çarşamba Unknown 2 yorum

Merhaba gene ben :) Yeni tasarım hakkında biraz değerlendirme yapalım tema benim değil  Nuri Özdoğan sağolsun :) Ona burdan sonsuz teşekkürler neyse arkadaşlar hala aç ve perişan durumdayım sizde öylesiniz biliyorum temayı yiyemezsiniz arkadaşlar baştan bu işi konuşalım :) Sonra vay efendim acıkmıştım sadece yanlardan yedim falan yok tema falan yenmiyor ayrıca şaka maka pasta yaptırmıştım o pastayıda birisi yemiş ona burdan sesleniyorum! " Seni bulacağım oğlum seni bulacağım" :) Herneyse temada yardımı dokunan tüm arkadaşlara teşekkürler yeni yazımda görüşmek üzere eser kalın esen kalın enes kalın vb. bb. :)

Tasarım Hakkında için “2 yorum” bulunmaktadır.

  1. Önemli değil tasarım için, sorun sıkıntı v.b olursa söyle yardımcı olurum.(Pastayı Nuri'nin amcasının halasının teyzesinin torunun marstaki anteninin anteni yollayan kişinin torunu yemiş)

    YanıtlaSil
  2. Onu bulacağım oğlum onu bulacağım!

    YanıtlaSil